Szkolenia


Do kogo są skierowane?
- Jako trener biznesu wspieram pracowników rejestracji medycznych, opiekunów i asystentów medycznych, pielęgniarki i lekarzy tworząc atmosferę sprzyjającą wymianie doświadczeń i wdrażaniu nowych nawyków.
- Program dopasowywany jest indywidualnie na podstawie przeprowadzonego wcześniej badania i diagnozy potrzeb rozwojowych.
Szkolenia dedykowane wszystkim pracowników
- Empatia i asertywność w relacjach zawodowych. Jak postępować w sytuacjach trudnych.
- Pacjent roszczeniowy czy wymagający. Jak w profesjonalny i empatyczny sposób budować długotrwałe relacje z pacjentami.
- Sztuka poszukiwania trzeciego rozwiązania, czyli jak postępować w obliczu konfliktu z szacunkiem dla obydwóch stron w myśl zasady wygrana-wygrana.
- Co trzeba wiedzieć o zjawisku mobbingu we współpracy zespołowej aby świadomie dbać o zdrową atmosferę.
- Jak dbać o siebie, radzić sobie ze stresem i przeciwdziałać wypaleniu zawodowemu.
- Organizacja czasu pracy. Sztuka wyznaczania celów i ustalania priorytetów.
- Jak wspierać osoby w żałobie.
- Jak radzić sobie ze zmianą, aby podążać za rozwojem firmy.
- Przygotowanie pracowników do wprowadzenia rocznej rozmowy podsumowująco – rozwojowej.
- Organizacja czasu pracy i wypoczynku, czyli jak zachować równowagę w dzisiejszym świecie.
Szkolenia dla koordynatorów, kadry kierowniczej i menedżerskiej
- Jak wspierać, motywować, dyscyplinować i doceniać swoich współpracowników w oparciu o wzajemny szacunek. Sztuka używania konstruktywnych informacji zwrotnych w codziennej pracy.
- Awans w zespole pracowniczym. Jak przygotować się do pełnienia nowej roli.
- Mediacje pracownicze. Jak pomagać swoim współpracownikom w radzeniu sobie z konfliktami i ukierunkowaniu na poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań. Co warto wiedzieć o procesie grupowym.
- Jak przeciwdziałać mobbingowi w zespole pracowniczym.
- Sztuka dbania o swój dobrostan i rezyliencję w celu przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i konstruktywnemu radzeniu sobie ze stresem.
- Jak przeprowadzać cykliczne rozmowy podsumowujące oraz rozwojowe aby przynosiły one zamierzony efekt.
- Jak wspierać swoich współpracowników w sytuacjach kryzysowych.
- Podstawy etycznego przywództwa opartego na służbie. Rozwój kompetencji lidera XXI wieku.
- Uczymy się na doświadczeniach, czyli jak zachęcać pracowników do dzielenia się swoimi sukcesami i błędami w celu budowania kultury organizacji uczącej się.

Metody pracy
- Ćwiczenia indywidulane i grupowe
- Studium przypadków
- Burza mózgów
- Coaching zespołowy i grupowy
- Ćwiczenia pobudzające kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań i budowaniu dobrych praktyk
- Wyznaczanie celów rozwojowych
- Zadania wdrożeniowe w celu przenoszenia wiedzy ze szkolenia do codziennej pracy
- Praca z metaforą, fotografią i z rysunkiem
- Zajęcia na sali szkoleniowej i w terenie
- Badanie potrzeb szkoleniowych - każde szkolenie poprzedzone jest badaniem potrzeb szkoleniowych w oparciu o przeprowadzone wywiady oraz analizę wypełnionych anonimowo ankiet.
- Kontakt z trenerem po szkoleniu w formie telefonicznej lub mailowej w celu pomocy we wdrażaniu nowych umiejętności.
- Coaching „on the job”.
W celu uzyskania jeszcze lepszej efektywności poszkoleniowej proponuję przeprowadzenie obserwacji miejsca pracy w celu zdiagnozowania pierwszego ważenia z punktu widzenia pacjenta pierwszorazowego, przyjrzenia się pracy w rejestracji medycznej, zdiagnozowania mocnych stron oraz obszarów do rozwoju oraz udzielenia konstruktywnych informacji zwrotnych mających na celu rozwój kompetencji zawodowych.
Korzyści ze współpracy
Dzięki przeprowadzonym szkoleniom, inspiracjom, coachingowi i mentoringowi pomogłam już wielu zespołom oraz ich menedżerom.
• Wasi pracownicy nauczą się jak postępować w sytuacjach konfliktowych z szacunkiem dla obydwóch stron oraz z koncentracją na poszukiwaniu konstruktywnych rozwiązań.
• Dowiedzą się co robić, a czego unikać, gdy pacjent lub współpracownik się złości.
W jaki sposób mogą regulować swoje emocje będąc pod wpływem silnego stresu.
• Wypracują konstruktywne metody komunikacji opartej na empatii i asertywności.
• Zdobędą wiedzę dotyczącą budowania zaufania w zespole pracowniczym
oraz w relacjach z pacjentami.
• Będą wiedzieli jak świadomie zadbać o siebie, aby radzić sobie ze stresem oraz rozwijać swoją odporność psychiczną w celu budowania autentycznego zaangażowania i pozytywnego nastawienia nawet w obliczu nieprzewidzianych wyzwań.
DODATKOWE KORZYŚCI
• Szkolenia i warsztaty coachingowe prowadzę w oparciu o indywidualne potrzeby danej grupy pracowniczej zdiagnozowane podczas badania przedszkoleniowego
• Przyjeżdżam do Państwa, dzięki czemu nie musicie ponosić dodatkowych kosztów związanych z wynajęciem Sali szkoleniowej oraz zaoszczędzić czas pracowników
• Dopasowuję się czasowo, tak aby jak największa liczba uczestników mogła wziąć udział
w organizowanych warsztatach
• Jestem dostępna również po szkoleniu udzielając wsparcia we wdrażaniu nowych umiejętności
• Prowadzę szkolenia stacjonarne oraz w formie online.
• Pomagam w zorganizowaniu warsztatów wyjazdowych mających na celu połączenie integracji zespołu z budowaniem zaufania oraz wdrażaniem nowych umiejętności.
W celu uzyskania jeszcze lepszej efektywności poszkoleniowej proponuję przeprowadzenie obserwacji miejsca pracy w celu zdiagnozowania pierwszego ważenia z punktu widzenia pacjenta pierwszorazowego, przyjrzenia się pracy w rejestracji medycznej, zdiagnozowania mocnych stron oraz obszarów do
rozwoju oraz udzielenia konstruktywnych informacji zwrotnych mających na celu rozwój kompetencji zawodowych.